دوست دارم

بهم می گن ساده نباش دوست نداره

می گن دست رو دست غریبه ها می زاره

بهم می گن که تو منو بازیچه کردی

می گن یه روزی می ری و بر نمی گردی

نمی دونن عشق منی غرورمو نمی شکنی

آسمونم زمین بیاد بدون فقط مال منی

بگو تو هم دوستم داری

بگو مرحم رو زخمام می زاری

نزار از دوریت بمیرم نگو که تنهام می زاری

بگو که سردی با همه دوستم داری یه عالمه

نزار بگن بازیچتم بزار بگن دوستم داری

نزار که عشق منو تو رنگ جدایی بگیره

نمی زارم یه بی وفا عشقمو از من بگیره

بزار بگم به تو دوست دارم نرو

نگو برو تو رو نمی خوام

دورمو خط بکش عزیزم

دستمو تنها نزار گلم

بزار که فریاد بزنم

می خوام بگم دوست دارم

حرفات تموم شد دیگه چیزی ندارم بگم

اگه منو نمی خوای باشه از پیشت می رم

اما بدون باز می یام سراغتو می گیرم

تنهام گذاشتی ولی بازم برات می میرم

کاش بدونی بی کسی چی به روز من آورد

این همه بی مهریا تو رو از یادم نبرد

می رم ولی خوب بدون واست تنگ می شه دلم

با چشم گریون می گم خدا نگهدار گلم

برو

منو عاشق نگات کردی چرا

چرا خواستی بشکنم با یک نگاه

کاری کردی بمونم به پای تو

چجوری می شه بهت بگم برو

برو برو برو برو برو برو برو برو برو

آخه من خیلی کوچیکم پیش تو

خیلی کم ترم از اون آتیش تو

دارم اذیت می شم هر روز خوشگلم

پاتو بردار دیگه مرده این دلم

برو برو برو برو برو برو برو برو برو

پای معرفت نزار هر چی که هست

مگه می شه دلتو یه روز شکست

من بدم تو خوب خوبی می دونم

گله ای نیست اگه دارم می خونم

من گناهم اینه عاشقت شدم

خیلی ناراحتم از دست خودم

ما که گفتیم تو از عشق ما سری

پس چرا بازم داری دل می بری

برو برو برو برو برو برو برو برو برو

طپش قلب من واسه تو هست و بود

هنوزم دلم می خوام ببرم دست تو موت

پس از ورود تو نفس ربوده شد ازم

تو بودی که ازت سرودم

ولی رفتی تو دادی ترجیح اون تو بگو

از چی تو ناراحتی از پیش من رفتی

یعنی همه اونا تو مستی بود

که می گفتی تا آخرش با من هستی تو

ما هم یه خدایی داریم اینو بدون

اگه تو قصد جدایی داری اینو بدون

یاس همیشه نشسته چش به رات

دلش تنگه واسه ی اون اشوه هات

هر چی خواستی تو گفتم چشم بیا

می دونستم کی غرق می شه کشتیات

ولی جواب چی بود دستت درد نکنه

امیدوارم که رقیب پس فطرت ندونه