بی محبت

هر کی با حقیقته تو دلش محبته هرکی با یه قلب پاک عاشق رفاقته 

مثل من همیشه تنها می مونه یه غریق که تو دریا می مونه

خوش به حالت که تو بی محبتی بردی از یاد منو

مثل طوفان اومدی گذشتی و دادی بر باد منو

تو منو شکستی آفرین به تو با همه نشستی آفرین به تو

تو با من عهد و وفا رو بستی و خودتم گسستی

تو هنوز عشق منی اسیرتم عمر منی اسیرتم

منو کشت این دل غافل یه پریشونه دلم چی کارکنم

خونه دلم چی کار کنم مگه آروم می شه این دل

چه کنم چشمای تو اشک چشمامو ندیده

شور و حال عشق تو از دلم پا نکشیده

تا زمونی که پی محبتم مستحق  غمتم

منه دیوونه که با حقیقتم مستحق غمتم

 

دوست دارم

دل بی روح جنس آهنت را دوست دارم

خطوط در هم پیراهنت را دوست دارم

نگاه با همه بیگانه ات را دوست دارم

غرور سرکش دیوانه ات را دوست دارم

تو همونی که دلم عمری دنبالش گشت

می دونم که بعد از این نمی شه از تو گذشت

چون پرنده از قفس دل پرید و بر نگشت

کسی هرگز ندونست بی تو بر من چی گذشت

پس از تو رنگ گلها هم فریب است

پس از تو روزگارم بی فروغ است

که می گوید پس از تو زنده هستم

دروغ است هر که می گوید دروغ است .

 

چی صدا کنم تو رو ؟

چی صدا کنم تو رو تو که از گل بهتری کاشکی بد بودی عزیزم می شد از یادم بری کاشکی دل سنگ بودی تا که دلتنگ نبودم کاشکی بد بودی تا من این همه یک رنگ نبودم اگه بی وفا بودی غرق در ریا بودی من که در بند نبودم اینجوری پا بند نبودم چرا انقدر آخه خوبی که باید بی تو از درد غریبی بمیرم  بگو چه فایده داره که تو خوبی و ولی بی تو من از زنده بودن سیرم چی صدا کنم تو رو تو که از گل بهتری کاشکی بد بودی عزیزم می شد از یادم بری کاشکی بد بودی یا اقلا مثل این غریبه ها بودی مثل همه آدمای این خاک خدا چرا حرف تو باید مهر حقیقت باشه چرا قلب تو باید دشت سخاوت باشه چرا هر جا که تو هستی کسی تنها نمی شه چرا مثل تو دیگه یکی پیدا نمی شه بگو به راز محبت از کجا پی بردی این همه معجزه رو تو از کجا آوردی وقتی از دست خودم خسته می شم تویی که تنها به دادم می رسی توی قلبم جا نزاشتی تو برای هیچ کسی تو به جون سپردن از عشق منو عادت دادی تو با خوبیات آره منو خجالت دادی چی صدا کنم تو رو تو که از گل بهتری کاشکی بد بودی عزیزم می شد از یادم بری

 

آینه ی شکسته

اگه من آینه ی شکستم اگه تو غربتم نشستم

خودتو باز تو من نگاه کن که هنوز عاشق تو هستم

اگه تنهای روزگارم واسه چشمات یه بی قرارم

واست عاشق منم یه عاشق همه دنیامو از تو دارم

آه ای داد منو دل یاریم ای داد با این عشق چه شبی داریم ای داد

آخه این دل ، دل شکسته دل درد آشنای خسته

واسه تو پاک و بی قباره همه دنیاشو از تو داره

دیگه تنهامو باورم کن فقط اسم تو آشنامه

تو که با من غریبه نیستی غم عشقت تو این شبامه

اگه تنهای روزگارم واسه چشمات یه بی قرارم

واست عاشق منم یه عاشق همه دنیامو از تو دارم

تولدم

سلام دوستان

امروز روز تولدمه

پس

تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارکتولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارکتولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارکتولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارکتولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارکتولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارکتولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارکتولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارکتولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارکتولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارکتولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارکتولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارکتولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارکتولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارکتولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک تولدم مبارک